Xa levamos unhas 5 sesións de xogo a The Riddle of Steel e, a verdade, estou encantado. Pensei que sería máis difícil atraer de novo á Fantasía a certos membros do clube, pero ao final está a ser unha campaña máis ou menos do gusto de todos.
É o que chamariamos moi "low-fantasy", xa que non hai maxia propiamente dita nin armas máxicas como en outros xogos. Nese aspecto ten un ambiente un pouco Tolkieniano, xa que todo o referente á maia é sutil.
A Campaña céntrase nun reino caído chamado o Reino do Norte, que linda ao sur co reino de Citeria e ao este co reino de Ulteria, antes aliados agora con certas hostilidades. Tra-la caída do Imperio Trusio as antigas provincias tiveron que valerse por si mesmas. No Norte mandaban os xenerais e os gobernadores con man de ferro. O pobo sofría, pero tivo que agardar pola chegada dun príncipe do Extremo Norte, un elfo dun lonxano país chamado Elfheim. Cos seus vinte amigos logrou xuntar ao pobo e expulsar aos dictadores trusios. O seu reino foi bo e en paz. E moi longo (disque os elfos viven máis tempo).
Hoxe, vinte anos despois da morte de Elfdar, o Reino do Norte non é máis que un conxunto de cidades-estado (máis ben aldeas-estado). O rei morreu, supostamente, sen fillos. Pazo de Rei, a antiga capital, está gobernada por un burgomestre en apariencia corrupto. A xente vive sen esperanza.
Hai unha lenda que di que antes de morrer Elfdar profetizou que un novo rei viría, e que non sería elfo, senón humano. As estrelas indican que ese momento está perto.
O grupo de xogo, reunido na antiga capital do Reino do Norte, Pazo de Rei, é o seguinte:
Tebe (Che) unha moza letal co seu arco, que provén da fraga de Németon, perto de Pazo de Rei. Pasado misterioso para moza misteriosa. Disque pode ser unha desas dríadas que poboan esa fraga.
Volstag (Patrick), un "anano" que ven do norte, dun lugar chamado Norseland. Mide tan só 1,5m, pero é moi robusto e forte. É un grande ferreiro e busca forxar unha espada de lenda.
Tristán (Mosqueteiro), un espadachín criado por un meste marcial de ropeira que disque era elfo (de Elfheim) e que viñera con Elfdar. Os seus pais cedéronllo a este mestre cando só tiña 5 anos. Agora, morto o seu mestre, volve ao seu pobo natal xunto á súa familia.
Rolando (Javi), un raterillo de Pazo de Rei que se adica ao noble oficio dos mangaligoñas e carteiristas. Busca dominar a hampa local, pero ten máis vontade que posibilidades.
Lanvanius Nível (Tona), Señor das Terras de Nível, perto de Pazo de Rei. De raza élfica, él tamén chegou hai anos dende Elfheim. Antigo conselleiro do rei, agora anda na procura do Herdeiro de Elfdar.
É o que chamariamos moi "low-fantasy", xa que non hai maxia propiamente dita nin armas máxicas como en outros xogos. Nese aspecto ten un ambiente un pouco Tolkieniano, xa que todo o referente á maia é sutil.
A Campaña céntrase nun reino caído chamado o Reino do Norte, que linda ao sur co reino de Citeria e ao este co reino de Ulteria, antes aliados agora con certas hostilidades. Tra-la caída do Imperio Trusio as antigas provincias tiveron que valerse por si mesmas. No Norte mandaban os xenerais e os gobernadores con man de ferro. O pobo sofría, pero tivo que agardar pola chegada dun príncipe do Extremo Norte, un elfo dun lonxano país chamado Elfheim. Cos seus vinte amigos logrou xuntar ao pobo e expulsar aos dictadores trusios. O seu reino foi bo e en paz. E moi longo (disque os elfos viven máis tempo).
Hoxe, vinte anos despois da morte de Elfdar, o Reino do Norte non é máis que un conxunto de cidades-estado (máis ben aldeas-estado). O rei morreu, supostamente, sen fillos. Pazo de Rei, a antiga capital, está gobernada por un burgomestre en apariencia corrupto. A xente vive sen esperanza.
Hai unha lenda que di que antes de morrer Elfdar profetizou que un novo rei viría, e que non sería elfo, senón humano. As estrelas indican que ese momento está perto.
O grupo de xogo, reunido na antiga capital do Reino do Norte, Pazo de Rei, é o seguinte:
Tebe (Che) unha moza letal co seu arco, que provén da fraga de Németon, perto de Pazo de Rei. Pasado misterioso para moza misteriosa. Disque pode ser unha desas dríadas que poboan esa fraga.
Volstag (Patrick), un "anano" que ven do norte, dun lugar chamado Norseland. Mide tan só 1,5m, pero é moi robusto e forte. É un grande ferreiro e busca forxar unha espada de lenda.
Tristán (Mosqueteiro), un espadachín criado por un meste marcial de ropeira que disque era elfo (de Elfheim) e que viñera con Elfdar. Os seus pais cedéronllo a este mestre cando só tiña 5 anos. Agora, morto o seu mestre, volve ao seu pobo natal xunto á súa familia.
Rolando (Javi), un raterillo de Pazo de Rei que se adica ao noble oficio dos mangaligoñas e carteiristas. Busca dominar a hampa local, pero ten máis vontade que posibilidades.
Lanvanius Nível (Tona), Señor das Terras de Nível, perto de Pazo de Rei. De raza élfica, él tamén chegou hai anos dende Elfheim. Antigo conselleiro do rei, agora anda na procura do Herdeiro de Elfdar.
Nenhum comentário:
Postar um comentário